17/03/2025
Καταναλώτρια από τη Λιθουανία αγόρασε υποδήματα αξίας 730 ευρώ από ελληνικό διαδικτυακό κατάστημα. Το προϊόν δεν την ικανοποίησε ποιοτικά.
Το Δίκτυο των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή δέχεται κάθε χρόνο έναν σημαντικό αριθμό καταγγελιών σχετικά με προμηθευτές οι οποίοι δεν σέβονται τα δικαιώματα των καταναλωτών, ιδιαίτερα μετά από online αγορές.
Μία νέα έκθεση για τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων (chargeback) στην ΕΕ έχει δημοσιευθεί, σχετικά με το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων από τον πιστωτικό οργανισμό που έχει εκδώσει τις σχετικές πιστωτικές κάρτες.
Οι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα να αξιώσουν επιστροφή χρημάτων με βάση τη νομοθεσία της ΕΕ (CCD/PSD), την εθνική νομοθεσία καθώς και τους κανόνες λειτουργίας των πιστωτικών ιδρυμάτων.