17/03/2025
Καταναλώτρια από τη Λιθουανία αγόρασε υποδήματα αξίας 730 ευρώ από ελληνικό διαδικτυακό κατάστημα. Το προϊόν δεν την ικανοποίησε ποιοτικά.
Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», στο πλαίσιο της ενημερωτικής εκστρατείας για τους καταναλωτές με θέμα: ”Δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών” θα πραγματοποιήσει εκδήλωση στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών “Ελ. Βενιζέλος”, στις 28 και 29 Σεπτεμβρίου 2015, μεταξύ 12:00 – 16:00.
Στελέχη του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας θα βρίσκονται στο χώρο των Αναχωρήσεων, στο Κεντρικό Γραφείο Πληροφοριών (Πόρτες 2 και 3) και θα ενημερώνουν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, τόσο μέσω του “Συνηγόρου του Καταναλωτή” όσο και μέσω του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος, ανάλογα με το αν πρόκειται για εγχώρια ή διασυνοριακή διαφορά.
Κατά τη διάρκεια της διήμερης εκδήλωσης, οι επισκέπτες του Διεθνούς Αερολιμένα “Ελ. Βενιζέλος”, ιδίως οι Έλληνες και οι Ευρωπαίοι πολίτες, θα έχουν τη ευκαιρία να πληροφορούνται για τις υπηρεσίες του Δικτύου των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή μέσα από σχετικό βίντεο, το οποίο θα προβάλλεται στις οθόνες, αλλά και μέσα από το ενημερωτικό υλικό που θα διανέμεται.