17.03.2025
A Lithuanian consumer purchased shoes worth 730 euros from a Greek online store.
Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας το 2024 με μια ματιά
Το έργο του ΕΚΚ Ελλάδας εντός του 2024 επικεντρώθηκε στην υλοποίηση της δράσης που συνδέεται με τους ειδικούς στόχους που αναφέρονται στο άρθρο 3 παρ. 2 στοιχείο δ’ σημείο (i) και στο άρθρο 9 παρ. 5 του Προγράμματος για την Ενιαία Αγορά με πρωταρχική επιδίωξη την εκπλήρωση μίας σειράς σαφώς προκαθορισμένων στόχων και κυρίως:
Το ΕΚΚ Ελλάδας δέχτηκε και ανταποκρίθηκε εντός του 2024 σε κατά 35,47% περισσότερα αιτήματα πληροφόρησης των καταναλωτών σε σύγκριση με το 2023 (750 / 974). Για την απάντηση των ερωτημάτων απαιτήθηκε, λόγω της φύσης ή της
πολυπλοκότητάς τους, η διενέργεια εκτεταμένης έρευνας από το στελεχιακό προσωπικό, ιδίως σε θέματα συγκριτικού Δικαίου. Επίσης, το ΕΚΚ Ελλάδας δέχτηκε και χειρίστηκε κατά 23,44% περισσότερες διασυνοριακές υποθέσεις σε σχέση με το 2023 (704 / 869).
Όσον αφορά, τέλος, στο επίπεδο ικανοποίησης των καταναλωτών από τις υπηρεσίες χειρισμού υποθέσεων του ΕΚΚ Ελλάδας, σύμφωνα με έρευνα ικανοποίησης καταναλωτών, η οποία διεξάγεται κάθε χρόνο, το 2024 ήταν μία χρονιά όπου κατά μέσο όρο το 73,26% των καταναλωτών δήλωσαν από μεγάλο έως πολύ μεγάλο βαθμό ικανοποίησης από τις υπηρεσίες που τους πρόσφερε το ΕΚΚ Ελλάδας σε επίπεδο διαμεσολάβησης με σκοπό την επίλυση των διαφορών τους με προμηθευτές.