Ολοκλήρωση της εκδήλωσης στο λιμάνι της Ραφήνας για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές

Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μάθε τα δικαιώματά σου και διεκδίκησέ τα» που διοργανώνουν το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» ολοκληρώθηκε με επιτυχία η ενημερωτική δράση, στις 18 Ιουλίου 2017, από τις 07:00 έως τις 10:00, στο λιμάνι της Ραφήνας, με την υποστήριξη του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής και με τη συνδρομή του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας.

Στελέχη του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» ενημέρωσαν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους στις ακτοπλοϊκές μεταφορές, για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, καθώς και για τις διαδικασίες φιλικής επίλυσης, οι οποίες είναι απλές και χωρίς κόστος, παρέχοντάς τους πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα.

Το πληροφοριακό υλικό είναι διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή στην ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας (www.eccgreece.gr) και του Συνηγόρου του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr), όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν χρήσιμες συμβουλές για το τί πρέπει να προσέχουν όταν ταξιδεύουν και ποιά είναι τα δικαιώματά τους έναντι των προμηθευτών (ακτοπλοϊκών εταιρειών, ταξιδιωτικών πρακτορείων, εταιρειών ενοικίασης οχημάτων, τουριστικών καταλυμάτων και ξενοδοχείων, καταστημάτων λιανικού εμπορίου ιδίως κατά την περίοδο των εκπτώσεων κλπ).

Κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» (Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Αθήνα) οι καταναλωτές ενημερώθηκαν από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και για τη δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης εγχώριων καταναλωτικών διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας.

Read More

Annual Report for 2023 of the European Consumer Centres Network

The Annual Report for 2023 of the European Consumer Centres Network has been published

 

Covid-19 special measures

A UK consumer booked a hotel in Greece for the summer of 2020 (July) using the services of a popular website, but was forced later to cancel his reservation because of emergency measure