Επιστροφή 2.500 ευρώ σε Ελληνίδα καταναλώτρια από προπληρωμένες κάρτες αγγλικής εταιρείας

Ελληνίδα καταναλώτρια αγόρασε έξι προπληρωμένες χρεωστικές κάρτες (prepaid cards) εταιρείας με έδρα τη Μ. Βρεττανία, αξίας 500 ευρώ έκαστη, δηλαδή συνολικής αξίας 3.000 ευρώ, για ηλεκτρονικές αγορές. Οι κάρτες δεν χρησιμοποιήθηκαν και η καταναλώτρια ζήτησε μέσω e-mail, αλλά και τηλεφωνικά από την εταιρία να της επιστραφεί η χρηματική τους αξία, όπως είχε δικαίωμα, γιατί χρειαζόταν τα χρήματα.

Της επεστράφη, όμως, μόνο το ποσό της μιας κάρτας και της ζητήθηκαν πιστοποιητικά ταυτοπροσωπίας για να της επιστραφούν τα υπόλοιπα 2.500 ευρώ. Ωστόσο, αν και προσκόμισε τα απαιτούμενα στοιχεία, η εταιρία δεν ανταποκρίθηκε και διέκοψε κάθε επικοινωνία.

Η καταναλώτρια ζήτησε τη βοήθεια και διαμεσολάβηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας. Ύστερα από συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή της Μ. Βρετανίας και τον Financial Ombudsman της χώρας αυτής, η εταιρία προχώρησε, ως όφειλε, στην πίστωση του υπολοίπου ποσού των 2.500 ευρώ.

Read More

Online shop

Two consumers from Spain and Poland made online purchases with a total value of 376.34 euros and 567 euros, respectively, from a Greek store selling clothes,

Annual Report for 2023 of the European Consumer Centres Network

The Annual Report for 2023 of the European Consumer Centres Network has been published