Επιστροφή 2.500 ευρώ σε Ελληνίδα καταναλώτρια από προπληρωμένες κάρτες αγγλικής εταιρείας

Ελληνίδα καταναλώτρια αγόρασε έξι προπληρωμένες χρεωστικές κάρτες (prepaid cards) εταιρείας με έδρα τη Μ. Βρεττανία, αξίας 500 ευρώ έκαστη, δηλαδή συνολικής αξίας 3.000 ευρώ, για ηλεκτρονικές αγορές. Οι κάρτες δεν χρησιμοποιήθηκαν και η καταναλώτρια ζήτησε μέσω e-mail, αλλά και τηλεφωνικά από την εταιρία να της επιστραφεί η χρηματική τους αξία, όπως είχε δικαίωμα, γιατί χρειαζόταν τα χρήματα.

Της επεστράφη, όμως, μόνο το ποσό της μιας κάρτας και της ζητήθηκαν πιστοποιητικά ταυτοπροσωπίας για να της επιστραφούν τα υπόλοιπα 2.500 ευρώ. Ωστόσο, αν και προσκόμισε τα απαιτούμενα στοιχεία, η εταιρία δεν ανταποκρίθηκε και διέκοψε κάθε επικοινωνία.

Η καταναλώτρια ζήτησε τη βοήθεια και διαμεσολάβηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας. Ύστερα από συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή της Μ. Βρετανίας και τον Financial Ombudsman της χώρας αυτής, η εταιρία προχώρησε, ως όφειλε, στην πίστωση του υπολοίπου ποσού των 2.500 ευρώ.

Read More

Consumer's right of withdrawal after online purchase of shoes worth 730 euros

A Lithuanian consumer purchased shoes worth 730 euros from a Greek online store.

ODR Platform

Regulation (EU) 524/2013 of the European Parliament and of the Council established and mandated the Commission to develop and maintain the European Onli

Online shop

Two consumers from Spain and Poland made online purchases with a total value of 376.34 euros and 567 euros, respectively, from a Greek store selling clothes,