Αποζημίωση 800 ευρώ σε τουρίστες λόγω ματαίωσης πτήσης

Ζευγάρι Ελλήνων τουριστών που βρισκόταν σε ταξίδι αναψυχής στην Πράγα αντιμετώπισε μια δυσάρεστη εμπειρία, όταν κατά την άφιξή τους στο αεροδρόμιο για το ταξίδι της επιστροφής προς την Ελλάδα, διαπίστωσαν ότι η πτήση τους προς Αθήνα είχε ακυρωθεί.

Η αεροπορική εταιρεία δεν είχε ενημερώσει, ως όφειλε, το ταξιδιωτικό πρακτορείο, μέσω του οποίου οι Έλληνες καταναλωτές είχαν πραγματοποιήσει την κράτηση.

Εξ αυτού του λόγου, η αεροπορική εταιρεία προσέφερε στους καταναλωτές γεύματα, δωρεάν διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο καθώς και μεταφορά τους στον τελικό προορισμό της Αθήνας, χωρίς ωστόσο να τους αποζημιώσει.

Μετά την επιτυχή διαμεσολάβηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και την συνεργασία με το αρμόδιο Ευρωπαϊκό Κέντρο της Τσεχίας, κατέστη δυνατό οι επιβάτες να εισπράξουν και το ποσό των 800,00 ευρώ (400,00 ευρώ έκαστος), όπως προβλέπεται από τον σχετικό Κανονισμό (261/2004).

Read More

Annual Report for 2023 of the European Consumer Centres Network

The Annual Report for 2023 of the European Consumer Centres Network has been published

 

Covid-19 special measures

A UK consumer booked a hotel in Greece for the summer of 2020 (July) using the services of a popular website, but was forced later to cancel his reservation because of emergency measure