Εκδήλωση Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή για τον εορτασμό των 10 χρόνων λειτουργίας του Δικτύου Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή

Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», στο πλαίσιο της ενημερωτικής εκστρατείας για τους καταναλωτές με θέμα: ”Δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών” θα πραγματοποιήσει εκδήλωση στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών “Ελ. Βενιζέλος”, στις 28 και 29 Σεπτεμβρίου 2015, μεταξύ 12:00 – 16:00.

Στελέχη του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας θα βρίσκονται στο χώρο των Αναχωρήσεων, στο Κεντρικό Γραφείο Πληροφοριών (Πόρτες 2 και 3) και θα ενημερώνουν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, τόσο μέσω του “Συνηγόρου του Καταναλωτή” όσο και μέσω του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος, ανάλογα με το αν πρόκειται για εγχώρια ή διασυνοριακή διαφορά.

Κατά τη διάρκεια της διήμερης εκδήλωσης, οι επισκέπτες του Διεθνούς Αερολιμένα “Ελ. Βενιζέλος”, ιδίως οι Έλληνες και οι Ευρωπαίοι πολίτες, θα έχουν τη ευκαιρία να πληροφορούνται για τις υπηρεσίες του Δικτύου των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή μέσα από σχετικό βίντεο, το οποίο θα προβάλλεται στις οθόνες, αλλά και μέσα από το ενημερωτικό υλικό που θα διανέμεται.

Read More

Annual Report for 2023 of the European Consumer Centres Network

The Annual Report for 2023 of the European Consumer Centres Network has been published

 

Covid-19 special measures

A UK consumer booked a hotel in Greece for the summer of 2020 (July) using the services of a popular website, but was forced later to cancel his reservation because of emergency measure