Απολογισμός ενημερωτικής εκστρατείας του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών “Ταξιδεύεις Αεροπορικώς; Ενημερώσου, μάθε και διεκδίκησε”

Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ενημερωτική εκστρατεία για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπρικών μεταφορέων που διοργάνωσε το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (Ε.Κ.Κ.Ε.) και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», στην οποία υπάγεται, με θέμα: ”Δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών” και κεντρικό μήνυμα “Ταξιδεύεις αεροπορικώς; Ενημερώσου, μάθε και διεκδίκησε”!

Η εκστρατεία διήρκεσε 15 ημέρες (από 21.9.2015 ως 5.10.2015) και περιελάμβανε σειρά δράσεων, οι οποίες αποσκοπούσαν στην ενημέρωση των επιβατών αεροπορικών μεταφορών για τα δικαιώματά τους, καθώς και για τη δυνατότητα της φιλικής, εξωδικαστικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών τους, είτε εγχώριων είτε διασυνοριακών.

Η κεντρική εκδήλωση της εκστρατείας πραγματοποιήθηκε στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών “Ελ. Βενιζέλος”, στις 28 και 29 Σεπτεμβρίου 2015 – τη Διοίκηση του οποίου ευχαριστούμε θερμώς για την εν γένει συνεργασία και υποστήριξη – όπου στελέχη του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας ενημέρωσαν εκατοντάδες επιβάτες για τα δικαιώματά τους, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν. Παράλληλα διανεμήθηκαν χιλιάδες ενημερωτικά έντυπα σε ταξιδιώτες οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις υπηρεσίες του Δικτύου των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή και μέσα από σχετικό βίντεο, το οποίο προβαλλόταν στις οθόνες του αεροδρομίου. Συμφωνήθηκε δε η ένταξη στον έντυπο Οδηγό του Αεροδρομίου χρηστικών πληροφοριών για τα δικαιώματα των επιβατών, για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.

Μεγάλη επιτυχία είχε, επίσης, ο διαγωνισμός με θέμα “Δικαιώματα Επιβατών Αεροπορικών Μεταφορών” που διοργάνωσε το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας στη σελίδα του στο Facebook. Συγκεκριμένα η ενημερωτική εκστρατεία του Ε.Κ.Κ.Ε., μέσω του διαγωνισμού, έφτασε σε περισσότερους από 30.000 καταναλωτές, η σελίδα του στο Facebook τριπλασίασε τους καταναλωτές που ενημερώνονται από αυτήν και 3.282 καταναλωτές έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό.

Τέλος εκατοντάδες καταναλωτών καθ’ όλη τη διάρκεια της ενημερωτικής εκστρατείας, ενημερώθηκαν, μέσω συνεντεύξεων, αναρτήσεων στο διαδίκτυο, αλλά και στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή», από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, εφοδιάσθηκαν με ενημερωτικό φυλλάδιο με χρηστικές πληροφορίες σχετικά με τη δυνατότητα επίλυσης εγχώριων καταναλωτικών διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας.

Read More

Ετήσια Έκθεση του Δικτύου των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή για το 2023

Το Δίκτυο των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή το 2023 με μια ματιά.

 

Η φετινή επίσημη ημέρα του διεθνούς εκπτωτικού γεγονότος της Black Friday (24 Νοεμβρίου 2023) πλησιάζει, ακολουθούμενη ευθύς αμέσως από τη Cyber Monday, αν και οι σχετικέ

Annual Report 2022

Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας το 2022 με μια ματιά