Απολογισμός ενημερωτικής εκστρατείας του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών “Ταξιδεύεις Αεροπορικώς; Ενημερώσου, μάθε και διεκδίκησε”

Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ενημερωτική εκστρατεία για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπρικών μεταφορέων που διοργάνωσε το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (Ε.Κ.Κ.Ε.) και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», στην οποία υπάγεται, με θέμα: ”Δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών” και κεντρικό μήνυμα “Ταξιδεύεις αεροπορικώς; Ενημερώσου, μάθε και διεκδίκησε”!

Η εκστρατεία διήρκεσε 15 ημέρες (από 21.9.2015 ως 5.10.2015) και περιελάμβανε σειρά δράσεων, οι οποίες αποσκοπούσαν στην ενημέρωση των επιβατών αεροπορικών μεταφορών για τα δικαιώματά τους, καθώς και για τη δυνατότητα της φιλικής, εξωδικαστικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών τους, είτε εγχώριων είτε διασυνοριακών.

Η κεντρική εκδήλωση της εκστρατείας πραγματοποιήθηκε στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών “Ελ. Βενιζέλος”, στις 28 και 29 Σεπτεμβρίου 2015 – τη Διοίκηση του οποίου ευχαριστούμε θερμώς για την εν γένει συνεργασία και υποστήριξη – όπου στελέχη του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας ενημέρωσαν εκατοντάδες επιβάτες για τα δικαιώματά τους, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν. Παράλληλα διανεμήθηκαν χιλιάδες ενημερωτικά έντυπα σε ταξιδιώτες οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις υπηρεσίες του Δικτύου των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή και μέσα από σχετικό βίντεο, το οποίο προβαλλόταν στις οθόνες του αεροδρομίου. Συμφωνήθηκε δε η ένταξη στον έντυπο Οδηγό του Αεροδρομίου χρηστικών πληροφοριών για τα δικαιώματα των επιβατών, για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.

Μεγάλη επιτυχία είχε, επίσης, ο διαγωνισμός με θέμα “Δικαιώματα Επιβατών Αεροπορικών Μεταφορών” που διοργάνωσε το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας στη σελίδα του στο Facebook. Συγκεκριμένα η ενημερωτική εκστρατεία του Ε.Κ.Κ.Ε., μέσω του διαγωνισμού, έφτασε σε περισσότερους από 30.000 καταναλωτές, η σελίδα του στο Facebook τριπλασίασε τους καταναλωτές που ενημερώνονται από αυτήν και 3.282 καταναλωτές έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό.

Τέλος εκατοντάδες καταναλωτών καθ’ όλη τη διάρκεια της ενημερωτικής εκστρατείας, ενημερώθηκαν, μέσω συνεντεύξεων, αναρτήσεων στο διαδίκτυο, αλλά και στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή», από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, εφοδιάσθηκαν με ενημερωτικό φυλλάδιο με χρηστικές πληροφορίες σχετικά με τη δυνατότητα επίλυσης εγχώριων καταναλωτικών διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας.

Read More

Annual Report for 2023 of the European Consumer Centres Network

The Annual Report for 2023 of the European Consumer Centres Network has been published

 

Covid-19 special measures

A UK consumer booked a hotel in Greece for the summer of 2020 (July) using the services of a popular website, but was forced later to cancel his reservation because of emergency measure