Επιστροφή 591 ευρώ σε Γάλλο καταναλωτή από σύμβαση ενοικίασης αυτοκινήτου

Γάλλος καταναλωτής νοίκιασε αυτοκίνητο για το διάστημα από 2 έως 6 Ιουνίου 2016. Στις 3.6.2016 ο καταναλωτής προκάλεσε βλάβες στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, χτυπώντας το σε μια πέτρα στο οδόστρωμα (έσπασε το ψυγείο, το κάρτερ και κάποια άλλα εξαρτήματα). Η εταιρία παρέλαβε το αυτοκίνητο και του έδωσε όχημα αντικατάστασης για το διάστημα της ενοικίασης.

Επισημαίνεται ότι στη σύμβαση ενοικίασης δεν είχε προβλεφθεί ασφαλιστική κάλυψη.

Μετά την επιστροφή του στη Γαλλία ο καταναλωτής ανακάλυψε ότι είχε χρεωθεί η πιστωτική του κάρτα με το ποσό των 1.286 ευρώ για την αποκατάσταση της ζημίας του αυτοκινήτου. Ο καταναλωτής, θεωρώντας το ποσό υπερβολικό, προσέφυγε στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, ζητώντας διαμεσολάβηση.

Ύστερα από επικοινωνία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας με την εταιρία ενοικίασης αυτοκινήτων και έλεγχο των τιμολογίων και των αποδείξεων πιστώθηκε από την εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων στον Γάλλο καταναλωτή το ποσό των 591 ευρώ, ποσό το οποίο δεν μπορούσε να αιτιολογηθεί από τα παραστατικά του συνεργείου που αποκατέστησε τις βλάβες.

Read More

Ετήσια Έκθεση του Δικτύου των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή για το 2023

Το Δίκτυο των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή το 2023 με μια ματιά.

 

Η φετινή επίσημη ημέρα του διεθνούς εκπτωτικού γεγονότος της Black Friday (24 Νοεμβρίου 2023) πλησιάζει, ακολουθούμενη ευθύς αμέσως από τη Cyber Monday, αν και οι σχετικέ

Annual Report 2022

Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας το 2022 με μια ματιά