Επιστροφή 591 ευρώ σε Γάλλο καταναλωτή από σύμβαση ενοικίασης αυτοκινήτου

Γάλλος καταναλωτής νοίκιασε αυτοκίνητο για το διάστημα από 2 έως 6 Ιουνίου 2016. Στις 3.6.2016 ο καταναλωτής προκάλεσε βλάβες στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, χτυπώντας το σε μια πέτρα στο οδόστρωμα (έσπασε το ψυγείο, το κάρτερ και κάποια άλλα εξαρτήματα). Η εταιρία παρέλαβε το αυτοκίνητο και του έδωσε όχημα αντικατάστασης για το διάστημα της ενοικίασης.

Επισημαίνεται ότι στη σύμβαση ενοικίασης δεν είχε προβλεφθεί ασφαλιστική κάλυψη.

Μετά την επιστροφή του στη Γαλλία ο καταναλωτής ανακάλυψε ότι είχε χρεωθεί η πιστωτική του κάρτα με το ποσό των 1.286 ευρώ για την αποκατάσταση της ζημίας του αυτοκινήτου. Ο καταναλωτής, θεωρώντας το ποσό υπερβολικό, προσέφυγε στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, ζητώντας διαμεσολάβηση.

Ύστερα από επικοινωνία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας με την εταιρία ενοικίασης αυτοκινήτων και έλεγχο των τιμολογίων και των αποδείξεων πιστώθηκε από την εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων στον Γάλλο καταναλωτή το ποσό των 591 ευρώ, ποσό το οποίο δεν μπορούσε να αιτιολογηθεί από τα παραστατικά του συνεργείου που αποκατέστησε τις βλάβες.

Read More

Consumer's right of withdrawal after online purchase of shoes worth 730 euros

A Lithuanian consumer purchased shoes worth 730 euros from a Greek online store.

ODR Platform

Regulation (EU) 524/2013 of the European Parliament and of the Council established and mandated the Commission to develop and maintain the European Onli

Online shop

Two consumers from Spain and Poland made online purchases with a total value of 376.34 euros and 567 euros, respectively, from a Greek store selling clothes,