17/03/2025
Καταναλώτρια από τη Λιθουανία αγόρασε υποδήματα αξίας 730 ευρώ από ελληνικό διαδικτυακό κατάστημα. Το προϊόν δεν την ικανοποίησε ποιοτικά.
Ισπανίδα καταναλώτρια και Πολωνός καταναλωτής πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές συνολικής αξίας 376,34 ευρώ και 567 ευρώ, αντίστοιχα, από ελληνικό κατάστημα πώλησης ρούχων, παιχνιδιών και αξεσουάρ εμπνευσμένων από γνωστούς ήρωες κόμικς και κινηματογραφικών ταινιών. Τα προϊόντα καθυστερούσαν υπερβολικά να παραδοθούν και, ως εκ τούτου, οι καταναλωτές ζήτησαν την επιστροφή των χρημάτων τους, κάτι όμως που η εταιρεία δεν αποδέχθηκε.
Ύστερα από πολύμηνη αναμονή και ταλαιπωρία, οι καταναλωτές προσέφυγαν στα Ευρωπαϊκά Κέντρα Καταναλωτή των χωρών διαμονής τους, τα οποία παρέπεμψαν τις υποθέσεις στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας για τον χειρισμό τους. Με τη διαμεσολάβηση του ΕΚΚ Ελλάδας, το κατάστημα αναγνώρισε τις υποχρεώσεις του και προχώρησε στην πίστωση των οφειλόμενων ποσών.