Εκδήλωση στον Διεθνή Αερολιμένα “Ελ. Βενιζέλος» για τα δικαιώματα των επιβατών.

Oλοκληρώθηκε με επιτυχία η εκδήλωση ενημέρωσης των επιβατών για τα δικαιώματά τους που διοργάνωσε, στις 28.6.2019, για τέταρτη συνεχή χρονιά, η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας με την υποστήριξη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος».

Κατά τη διάρκειά της εκδήλωσης στελέχη του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας ενημέρωσαν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, εφοδιάζοντάς τους με  πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα. Οι ταξιδιώτες και οι επισκέπτες του Διεθνούς Αερολιμένα, είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν μέσα από βίντεο που προβλήθηκε, για το πως μπορούν να λάβουν βοήθεια και υποστήριξη σε τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζουν με κάποια αεροπορική εταιρεία, πρακτορείο ή τουριστική επιχείρηση και πως θα τα επιλύσουν φιλικά και χωρίς κόστος. Οι επιβάτες ενημερώθηκαν και για την ειδική εφαρμογή σε μορφή ιστοσελίδας με τίτλο  ‘Έλεγξε τα  δικαιώματά σου όταν ταξιδεύεις αεροπορικώς’, η οποία παρέχει στους επιβάτες αεροπορικών μεταφορών άμεσες απαντήσεις για τα δικαιώματά τους σχετικά με το ταξίδι τους και τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν.

Παράλληλα κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, στα γραφεία της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας οι καταναλωτές ενημερώθηκαν από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και για τη δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης εγχώριων καταναλωτικών διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας.

Η κουλτούρα της εξωδικαστικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών, την οποία καλλιεργεί και προάγει η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, υιοθετείται ολοένα και περισσότερο από τους πολίτες και αυτό αποδεικνύεται από τη διαρκή αύξηση των αναφορών που  υποβάλλονται και την προσφυγή στη διαμεσολάβηση ως αποτελεσματικού τρόπου αντιμετώπισης των καταναλωτικών διαφορών.

Read More

Δικαίωμα υπαναχώρησης μετά από διαδικτυακή αγορά υποδημάτων αξίας 730 ευρώ

Καταναλώτρια από τη Λιθουανία αγόρασε υποδήματα αξίας 730 ευρώ από ελληνικό διαδικτυακό κατάστημα. Το προϊόν δεν την ικανοποίησε ποιοτικά.

Ετήσια Έκθεση του ΕΚΚ Ελλάδας για το 2023

Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας το 2024 με μια ματιά

Πλατφόρμα ΗΕΔ (ODR)

Με τον Κανονισμό (ΕΕ) 524/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου δημιουργήθηκε και ανατέθηκε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή η ανάπτυξη και συντήρη