Οριστική διακοπή λειτουργίας της ευρωπαϊκής πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ)

Πλατφόρμα ΗΕΔ (ODR)

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ως αποτέλεσμα αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας χρήσης της Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Η.Ε.Δ.),σε όλα τα κράτη μέλη, διαπίστωσε ότι η χρήση της από καταναλωτές και εμπόρους ήταν περιορισμένη.

Με βάση τον Κανονισμό (ΕΕ) 2024/3228, ο Κανονισμός (ΕΕ) 524/2013 καταργήθηκε και η λειτουργία της πλατφόρμας Η.Ε.Δ. διακόπτεται.

Η πλατφόρμα, που λειτουργούσε από το 2016 ως ενιαίο σημείο εξυπηρέτησης για την εξωδικαστική επίλυση διαφορών που προκύπτουν από συμβάσεις ηλεκτρονικής πώλησης προϊόντων ή παροχής υπηρεσιών έχει ήδη σταματήσει να δέχεται νέες υποθέσεις από τις 20 Μαρτίου 2025, ενώ από χθες 20 Ιουλίου 2025 διακόπηκε οριστικά η λειτουργία της και όλες οι πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των εμπλεκόμενων, διεγράφησαν οριστικά.

Read More

ΣΥΖΕΥΞΙΣ

Ενημερώνουμε ότι την Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2025 θα υλοποιηθεί η μετάπτωση των τηλεπικοινωνιακών υποδομών του Κέντρο

Δικαίωμα υπαναχώρησης μετά από διαδικτυακή αγορά υποδημάτων αξίας 730 ευρώ

Καταναλώτρια από τη Λιθουανία αγόρασε υποδήματα αξίας 730 ευρώ από ελληνικό διαδικτυακό κατάστημα. Το προϊόν δεν την ικανοποίησε ποιοτικά.

Ετήσια Έκθεση του ΕΚΚ Ελλάδας για το 2023

Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας το 2024 με μια ματιά