Ενημερωτική δράση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές.

Η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας διοργανώνουν ενημερωτική δράση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές και για τη δυνατότητα της φιλικής, εξωδικαστικής επίλυσης των εγχώριων και διασυνοριακών καταναλωτικών διαφορών.

Η δράση θα πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Πειραιά, στις 11 Ιουλίου 2019, με τη συνδρομή του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς. Στελέχη του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας θα ενημερώσουν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, διανέμοντας πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα το οποίο είναι διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή στην ιστοσελίδα του Συνηγόρου του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr) και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας (www.eccgreece.gr).

H γρήγορη και επιτυχής διαμεσολάβηση και επίλυση των καταναλωτικών διαφορών, συμβάλλει καθοριστικά προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της εμπιστοσύνης των τουριστών καταναλωτών και, τελικώς, προς την αναβάθμιση της ποιότητας του ελληνικού τουρισμού. Η ενημερωτική δράση στοχεύει στην ενημέρωση των επιβατών για τα δικαιώματά τους έναντι των προμηθευτών όπως ακτοπλοϊκές εταιρείες, ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες ενοικίασης οχημάτων, τουριστικών καταλυμάτων, ξενοδοχείων, και καταστημάτων λιανικού εμπορίου καθώς και για τον τρόπο που μπορούν να τα διεκδικούν με απλές και γρήγορες διαδικασίες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Παράλληλα, καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης, στα γραφεία της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και σχετικά με τη δυνατότητα επίλυσης εγχώριων διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας.

Read More

Δικαίωμα υπαναχώρησης μετά από διαδικτυακή αγορά υποδημάτων αξίας 730 ευρώ

Καταναλώτρια από τη Λιθουανία αγόρασε υποδήματα αξίας 730 ευρώ από ελληνικό διαδικτυακό κατάστημα. Το προϊόν δεν την ικανοποίησε ποιοτικά.

Ετήσια Έκθεση του ΕΚΚ Ελλάδας για το 2023

Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας το 2024 με μια ματιά

Πλατφόρμα ΗΕΔ (ODR)

Με τον Κανονισμό (ΕΕ) 524/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου δημιουργήθηκε και ανατέθηκε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή η ανάπτυξη και συντήρη