Κάθε κράτος μέλος ορίζει ένα σημείο επαφής ΗΕΔ, τα οποία παρέχουν υποστήριξη για την επίλυση διαφορών που αφορούν καταγγελίες οι υποβάλλονται μέσω της πλατφόρμας ΗΕΔ.
Τα σημεία επαφής ΗΕΔ μπορούν κατόπιν αιτήματος να δώσουν πληροφορίες σχετικά με τη λειτουργία της πλατφόρμας ΗΕΔ, βοήθεια για την υποβολή της καταγγελίας, ενημέρωση των μερών για τα δικαιώματα των καταναλωτών στο κράτος μέλος του σημείου επαφής ΗΕΔ και ενημέρωση για άλλα διαθέσιμα μέσα έννομης προστασίας όταν η διαφορά δεν μπορεί να επιλυθεί μέσω της πλατφόρμας ΗΕΔ. Τα σημεία επαφής δεν δίνουν πληροφορίες σχετικά με την εξέλιξη της επεξεργασίας των υποθέσεων της πλατφόρμας από τους φορείς ΕΕΔ.
Στην Ελλάδα, τον ρόλο του σημείου επαφής ΗΕΔ, έχει αναλάβει το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή της Ελλάδας.
Στην πλατφόρμα ΗΕΔ υπάρχει κατάλογος των Σημείων Επαφής για όλες τις χώρες.
Στοιχεία επικοινωνίας του Σημείου Επαφής της Ελλάδας
Λ.Αλεξάνδρας 144, 11471 Αθήνα, Ελλάδα
Τηλ.: +30 2106460284
Fax: +30 2106460784
E-mail: info@eccgreece.gr
Web: μέσω της πλατφόρμας ΗΕΔ