2106460734 09:00 – 15:00 info@eccgreece.gr
  • Συχνές ερωτήσεις
  • Χάρτης ιστότοπου
Top_menou_ecc
 
FacebookTwitterYouTube
ECCECC
ECC
Net european consumer center Greece
  • Αρχική
  • Σχετικά με το ΕΚΚ
    • Δίκτυο ΕΚΚ
    • ΕΚΚ Ελλάδας
    • Διοίκηση
    • Αποστολή & Υπηρεσίες
    • Αρμοδιότητες & Διαδικασία
  • Τομείς
    • Δικαιώματα Καταναλωτή
    • Ταξίδια – Τουρισμός
    • Ψηφιακή Ενιαία Αγορά
    • Υπηρεσίες Περιαγωγής
    • Aγαθά και Υπηρεσίες
    • Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών (ΗΕΔ)
  • Επικαιρότητα
    • Νέα/Τύπος
      • Νέα 2020
      • Νέα 2019
      • Νέα 2018
      • Νέα 2017
      • Νέα 2016
      • Νέα 2015
      • Νέα 2014
      • Νέα 2013
      • Νέα 2012
    • Εκδηλώσεις
      • Εκδηλώσεις 2015
      • Εκδηλώσεις 2013
      • Εκδηλώσεις 2012
  • Πληροφοριακό υλικό
    • Νομοθεσία
      • Κοινοτική Νομοθεσία
      • Εθνική Νομοθεσία
    • Νομολογία
    • Δημοσιεύσεις
      • Ετήσιες Εκθέσεις Δικτύου ΕΚΚ
      • Λοιπές Εκθέσεις/Δημοσιεύσεις
    • Ενημερωτικά Έντυπα
    • Συνδέσεις
  • Επικοινωνία
  • English
Menu back  
28 Ιουνίου 2019

Δελτίο Τύπου: Εκδήλωση στον Διεθνή Αερολιμένα “Ελ. Βενιζέλος»
για τα δικαιώματα των επιβατών

Oλοκληρώθηκε με επιτυχία η εκδήλωση ενημέρωσης των επιβατών για τα δικαιώματά τους που διοργάνωσε, στις 28.6.2019, για τέταρτη συνεχή χρονιά, η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας με την υποστήριξη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος».

Κατά τη διάρκειά της εκδήλωσης στελέχη του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας ενημέρωσαν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, εφοδιάζοντάς τους με  πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα. Οι ταξιδιώτες και οι επισκέπτες του Διεθνούς Αερολιμένα, είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν μέσα από βίντεο που προβλήθηκε, για το πως μπορούν να λάβουν βοήθεια και υποστήριξη σε τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζουν με κάποια αεροπορική εταιρεία, πρακτορείο ή τουριστική επιχείρηση και πως θα τα επιλύσουν φιλικά και χωρίς κόστος. Οι επιβάτες ενημερώθηκαν και για την ειδική εφαρμογή σε μορφή ιστοσελίδας με τίτλο  ‘Έλεγξε τα  δικαιώματά σου όταν ταξιδεύεις αεροπορικώς’, η οποία παρέχει στους επιβάτες αεροπορικών μεταφορών άμεσες απαντήσεις για τα δικαιώματά τους σχετικά με το ταξίδι τους και τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν.

Παράλληλα κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, στα γραφεία της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας οι καταναλωτές ενημερώθηκαν από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και για τη δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης εγχώριων καταναλωτικών διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας.

Η κουλτούρα της εξωδικαστικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών, την οποία καλλιεργεί και προάγει η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, υιοθετείται ολοένα και περισσότερο από τους πολίτες και αυτό αποδεικνύεται από τη διαρκή αύξηση των αναφορών που  υποβάλλονται και την προσφυγή στη διαμεσολάβηση ως αποτελεσματικού τρόπου αντιμετώπισης των καταναλωτικών διαφορών.

apr2019
Share this post
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn
Τελευταία Άρθρα | More Articles
Δελτίο Τύπου: Ολοκλήρωση ενημερωτικής δράση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές.
11 Ιουλίου 2019
Δελτίο Τύπου: Ενημερωτική δράση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές.
5 Ιουλίου 2019
Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή : Δήλωση της Διευθύντριας του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας κ. Αθηνάς Κοντογιάννη
15 Μαρτίου 2019
  • Νέα/Τύπος
    • Νέα 2020
    • Νέα 2019
    • Νέα 2018
    • Νέα 2017
    • Νέα 2016
    • Νέα 2015
    • Νέα 2014
    • Νέα 2013
    • Νέα 2012
  • Εκδηλώσεις
    • Εκδηλώσεις 2015
    • Εκδηλώσεις 2013
    • Εκδηλώσεις 2012
Tags
15yearsECCNet apr2019 arp2017 consumers-questionnaire ECCNet europe-day-2018 ODR platform passenger ship passenger spanou spr spr2019 travel app wcd Δίκτυο ΕΚΚ Δικαιώματα των καταναλωτών Ενοικίαση αυτοκινήτου Οικονομίας Πλατφόρμα ΗΕΔ Πρόσκληση αερομεταφορές διαδίκτυο διαδικτυακές αγορές δικαιωμάτα των επιβατών δικαιώματα καταναλωτών ενιαία αγορά εφαρμογές κινητών ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών ψηφιακά προϊόντα ψηφιακή αγορά ψηφιακό περιεχόμενο
Σχετικά με το ΕΚΚ
  • Δίκτυο ΕΚΚ
  • ΕΚΚ Ελλάδας
  • Διοίκηση
  • Αποστολή & Υπηρεσίες
  • Αρμοδιότητες & Διαδικασία
Τομείς
  • Δικαιώματα Καταναλωτή
  • Ταξίδια – Τουρισμός
  • Ψηφιακή Ενιαία Αγορά
  • Υπηρεσίες Περιαγωγής
  • Aγαθά και Υπηρεσίες
  • Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών (ΗΕΔ)
Επικαιρότητα
  • Νέα/Τύπος
  • Εκδηλώσεις
Κεντρικά Γραφεία
Λ.Αλεξάνδρας 144,
114 71, Αθήνα
Τηλ: 2106460862, 2106460814
Fax: 2106460784

Find us on:

FacebookTwitterYouTubeInstagram
ECC Network:ΑυστρίαΒέλγιο ΒουλγαρίαΓαλλίαΓερμανίαΔανίαΕσθονίαΜεγάλη ΒρετανίαΝορβηγίαΟυγγαρίαΠολωνίαΠορτογαλίαΡουμανίαΣλοβακίαΣλοβενίαΣουηδίαΤσεχίαΦινλανδία

©2015 Point. All rights reserved.

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.Εντάξει