2106460734 09:00 – 15:00 info@eccgreece.gr
  • Συχνές ερωτήσεις
  • Χάρτης ιστότοπου
Top_menou_ecc
 
FacebookTwitterYouTube
ECCECC
ECC
Net european consumer center Greece
  • Αρχική
  • Σχετικά με το ΕΚΚ
    • Δίκτυο ΕΚΚ
    • ΕΚΚ Ελλάδας
    • Διοίκηση
    • Αποστολή & Υπηρεσίες
    • Αρμοδιότητες & Διαδικασία
  • Τομείς
    • Δικαιώματα Καταναλωτή
    • Ταξίδια – Τουρισμός
    • Ψηφιακή Ενιαία Αγορά
    • Υπηρεσίες Περιαγωγής
    • Aγαθά και Υπηρεσίες
    • Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών (ΗΕΔ)
  • Επικαιρότητα
    • Νέα/Τύπος
      • Νέα 2020
      • Νέα 2019
      • Νέα 2018
      • Νέα 2017
      • Νέα 2016
      • Νέα 2015
      • Νέα 2014
      • Νέα 2013
      • Νέα 2012
    • Εκδηλώσεις
      • Εκδηλώσεις 2015
      • Εκδηλώσεις 2013
      • Εκδηλώσεις 2012
  • Πληροφοριακό υλικό
    • Νομοθεσία
      • Κοινοτική Νομοθεσία
      • Εθνική Νομοθεσία
    • Νομολογία
    • Δημοσιεύσεις
      • Ετήσιες Εκθέσεις Δικτύου ΕΚΚ
      • Λοιπές Εκθέσεις/Δημοσιεύσεις
    • Ενημερωτικά Έντυπα
    • Συνδέσεις
  • Επικοινωνία
  • English
Menu back  
18 Ιουλίου 2017

Δελτίο Τύπου: Ολοκλήρωση της εκδήλωσης στο λιμάνι της Ραφήνας για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές

Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μάθε τα δικαιώματά σου και διεκδίκησέ τα» που διοργανώνουν το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» ολοκληρώθηκε με επιτυχία η ενημερωτική δράση, στις 18 Ιουλίου 2017, από τις 07:00 έως τις 10:00, στο λιμάνι της Ραφήνας, με την υποστήριξη του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής και με τη συνδρομή του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας.

Στελέχη του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» ενημέρωσαν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους στις ακτοπλοϊκές μεταφορές, για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, καθώς και για τις διαδικασίες φιλικής επίλυσης, οι οποίες είναι απλές και χωρίς κόστος, παρέχοντάς τους πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα.

Το πληροφοριακό υλικό είναι διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή στην ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας (www.eccgreece.gr) και του Συνηγόρου του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr), όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν χρήσιμες συμβουλές για το τί πρέπει να προσέχουν όταν ταξιδεύουν και ποιά είναι τα δικαιώματά τους έναντι των προμηθευτών (ακτοπλοϊκών εταιρειών, ταξιδιωτικών πρακτορείων, εταιρειών ενοικίασης οχημάτων, τουριστικών καταλυμάτων και ξενοδοχείων, καταστημάτων λιανικού εμπορίου ιδίως κατά την περίοδο των εκπτώσεων κλπ).

Κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» (Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Αθήνα) οι καταναλωτές ενημερώθηκαν από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και για τη δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης εγχώριων καταναλωτικών διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας.

rafina-2017-ploia
Share this post
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn
Τελευταία Άρθρα | More Articles
Δελτίο Τύπου: Το Δίκτυο Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή γιορτάζει 15 χρόνια διασυνοριακής προστασίας των καταναλωτών.
20 Νοεμβρίου 2020
Δελτίο Τύπου: Ολοκλήρωση ενημερωτικής δράση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές.
11 Ιουλίου 2019
Δελτίο Τύπου: Ενημερωτική δράση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές.
5 Ιουλίου 2019
Δελτίο Τύπου: Εκδήλωση στον Διεθνή Αερολιμένα “Ελ. Βενιζέλος» για τα δικαιώματα των επιβατών.
28 Ιουνίου 2019
Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή : Δήλωση της Διευθύντριας του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας κ. Αθηνάς Κοντογιάννη
15 Μαρτίου 2019
Δελτίο Τύπου: Νέα βελτιωμένη εφαρμογή του Δικτύου των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή σχετικά με τα δικαιώματά των καταναλωτών κατά τη διάρκεια των διακοπών.
10 Δεκεμβρίου 2018
  • Νέα/Τύπος
    • Νέα 2020
    • Νέα 2019
    • Νέα 2018
    • Νέα 2017
    • Νέα 2016
    • Νέα 2015
    • Νέα 2014
    • Νέα 2013
    • Νέα 2012
  • Εκδηλώσεις
    • Εκδηλώσεις 2015
    • Εκδηλώσεις 2013
    • Εκδηλώσεις 2012
Tags
15yearsECCNet apr2019 arp2017 consumers-questionnaire ECCNet europe-day-2018 ODR platform passenger ship passenger spanou spr spr2019 travel app wcd Δίκτυο ΕΚΚ Δικαιώματα των καταναλωτών Ενοικίαση αυτοκινήτου Οικονομίας Πλατφόρμα ΗΕΔ Πρόσκληση αερομεταφορές διαδίκτυο διαδικτυακές αγορές δικαιωμάτα των επιβατών δικαιώματα καταναλωτών ενιαία αγορά εφαρμογές κινητών ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών ψηφιακά προϊόντα ψηφιακή αγορά ψηφιακό περιεχόμενο
Σχετικά με το ΕΚΚ
  • Δίκτυο ΕΚΚ
  • ΕΚΚ Ελλάδας
  • Διοίκηση
  • Αποστολή & Υπηρεσίες
  • Αρμοδιότητες & Διαδικασία
Τομείς
  • Δικαιώματα Καταναλωτή
  • Ταξίδια – Τουρισμός
  • Ψηφιακή Ενιαία Αγορά
  • Υπηρεσίες Περιαγωγής
  • Aγαθά και Υπηρεσίες
  • Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών (ΗΕΔ)
Επικαιρότητα
  • Νέα/Τύπος
  • Εκδηλώσεις
Κεντρικά Γραφεία
Λ.Αλεξάνδρας 144,
114 71, Αθήνα
Τηλ: 2106460862, 2106460814
Fax: 2106460784

Find us on:

FacebookTwitterYouTubeInstagram
ECC Network:ΑυστρίαΒέλγιο ΒουλγαρίαΓαλλίαΓερμανίαΔανίαΕσθονίαΜεγάλη ΒρετανίαΝορβηγίαΟυγγαρίαΠολωνίαΠορτογαλίαΡουμανίαΣλοβακίαΣλοβενίαΣουηδίαΤσεχίαΦινλανδία

©2015 Point. All rights reserved.

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.Εντάξει