2106460734 09:00 – 15:00 info@eccgreece.gr
  • Συχνές ερωτήσεις
  • Χάρτης ιστότοπου
Top_menou_ecc
 
FacebookTwitterYouTube
ECCECC
ECC
Net european consumer center Greece
  • Αρχική
  • Σχετικά με το ΕΚΚ
    • Δίκτυο ΕΚΚ
    • ΕΚΚ Ελλάδας
    • Διοίκηση
    • Αποστολή & Υπηρεσίες
    • Αρμοδιότητες & Διαδικασία
  • Τομείς
    • Δικαιώματα Καταναλωτή
    • Ταξίδια – Τουρισμός
    • Ψηφιακή Ενιαία Αγορά
    • Υπηρεσίες Περιαγωγής
    • Aγαθά και Υπηρεσίες
    • Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών (ΗΕΔ)
  • Επικαιρότητα
    • Νέα/Τύπος
      • Νέα 2020
      • Νέα 2019
      • Νέα 2018
      • Νέα 2017
      • Νέα 2016
      • Νέα 2015
      • Νέα 2014
      • Νέα 2013
      • Νέα 2012
    • Εκδηλώσεις
      • Εκδηλώσεις 2015
      • Εκδηλώσεις 2013
      • Εκδηλώσεις 2012
  • Πληροφοριακό υλικό
    • Νομοθεσία
      • Κοινοτική Νομοθεσία
      • Εθνική Νομοθεσία
    • Νομολογία
    • Δημοσιεύσεις
      • Ετήσιες Εκθέσεις Δικτύου ΕΚΚ
      • Λοιπές Εκθέσεις/Δημοσιεύσεις
    • Ενημερωτικά Έντυπα
    • Συνδέσεις
  • Επικοινωνία
  • English
Menu back  
5 Ιουλίου 2019

Δελτίο Τύπου: Ενημερωτική δράση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές

Η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας διοργανώνουν ενημερωτική δράση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές και για τη δυνατότητα της φιλικής, εξωδικαστικής επίλυσης των εγχώριων και διασυνοριακών καταναλωτικών διαφορών.

Η δράση θα πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Πειραιά, στις 11 Ιουλίου 2019, με τη συνδρομή του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς. Στελέχη του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας θα ενημερώσουν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, διανέμοντας πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα το οποίο είναι διαθέσιμο σε ηλεκτρονική μορφή στην ιστοσελίδα του Συνηγόρου του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr) και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας (www.eccgreece.gr).

H γρήγορη και επιτυχής διαμεσολάβηση και επίλυση των καταναλωτικών διαφορών, συμβάλλει καθοριστικά προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της εμπιστοσύνης των τουριστών καταναλωτών και, τελικώς, προς την αναβάθμιση της ποιότητας του ελληνικού τουρισμού. Η ενημερωτική δράση στοχεύει στην ενημέρωση των επιβατών για τα δικαιώματά τους έναντι των προμηθευτών όπως ακτοπλοϊκές εταιρείες, ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες ενοικίασης οχημάτων, τουριστικών καταλυμάτων, ξενοδοχείων, και καταστημάτων λιανικού εμπορίου καθώς και για τον τρόπο που μπορούν να τα διεκδικούν με απλές και γρήγορες διαδικασίες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Παράλληλα, καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης, στα γραφεία της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και σχετικά με τη δυνατότητα επίλυσης εγχώριων διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας.

spr
Share this post
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn
Τελευταία Άρθρα | More Articles
Δελτίο Τύπου: Ολοκλήρωση ενημερωτικής δράση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές.
11 Ιουλίου 2019
Δελτίο Τύπου: Εκδήλωση στον Διεθνή Αερολιμένα “Ελ. Βενιζέλος» για τα δικαιώματα των επιβατών.
28 Ιουνίου 2019
Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή : Δήλωση της Διευθύντριας του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας κ. Αθηνάς Κοντογιάννη
15 Μαρτίου 2019
  • Νέα/Τύπος
    • Νέα 2020
    • Νέα 2019
    • Νέα 2018
    • Νέα 2017
    • Νέα 2016
    • Νέα 2015
    • Νέα 2014
    • Νέα 2013
    • Νέα 2012
  • Εκδηλώσεις
    • Εκδηλώσεις 2015
    • Εκδηλώσεις 2013
    • Εκδηλώσεις 2012
Tags
15yearsECCNet apr2019 arp2017 consumers-questionnaire ECCNet europe-day-2018 ODR platform passenger ship passenger spanou spr spr2019 travel app wcd Δίκτυο ΕΚΚ Δικαιώματα των καταναλωτών Ενοικίαση αυτοκινήτου Οικονομίας Πλατφόρμα ΗΕΔ Πρόσκληση αερομεταφορές διαδίκτυο διαδικτυακές αγορές δικαιωμάτα των επιβατών δικαιώματα καταναλωτών ενιαία αγορά εφαρμογές κινητών ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών ψηφιακά προϊόντα ψηφιακή αγορά ψηφιακό περιεχόμενο
Σχετικά με το ΕΚΚ
  • Δίκτυο ΕΚΚ
  • ΕΚΚ Ελλάδας
  • Διοίκηση
  • Αποστολή & Υπηρεσίες
  • Αρμοδιότητες & Διαδικασία
Τομείς
  • Δικαιώματα Καταναλωτή
  • Ταξίδια – Τουρισμός
  • Ψηφιακή Ενιαία Αγορά
  • Υπηρεσίες Περιαγωγής
  • Aγαθά και Υπηρεσίες
  • Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών (ΗΕΔ)
Επικαιρότητα
  • Νέα/Τύπος
  • Εκδηλώσεις
Κεντρικά Γραφεία
Λ.Αλεξάνδρας 144,
114 71, Αθήνα
Τηλ: 2106460862, 2106460814
Fax: 2106460784

Find us on:

FacebookTwitterYouTubeInstagram
ECC Network:ΑυστρίαΒέλγιο ΒουλγαρίαΓαλλίαΓερμανίαΔανίαΕσθονίαΜεγάλη ΒρετανίαΝορβηγίαΟυγγαρίαΠολωνίαΠορτογαλίαΡουμανίαΣλοβακίαΣλοβενίαΣουηδίαΤσεχίαΦινλανδία

©2015 Point. All rights reserved.

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.Εντάξει