2106460734 09:00 – 15:00 info@eccgreece.gr
  • Συχνές ερωτήσεις
  • Χάρτης ιστότοπου
Top_menou_ecc
 
FacebookTwitterYouTube
ECCECC
ECC
Net european consumer center Greece
  • Αρχική
  • Σχετικά με το ΕΚΚ
    • Δίκτυο ΕΚΚ
    • ΕΚΚ Ελλάδας
    • Διοίκηση
    • Αποστολή & Υπηρεσίες
    • Αρμοδιότητες & Διαδικασία
  • Τομείς
    • Δικαιώματα Καταναλωτή
    • Ταξίδια – Τουρισμός
    • Ψηφιακή Ενιαία Αγορά
    • Υπηρεσίες Περιαγωγής
    • Aγαθά και Υπηρεσίες
    • Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών (ΗΕΔ)
  • Επικαιρότητα
    • Νέα/Τύπος
      • Νέα 2020
      • Νέα 2019
      • Νέα 2018
      • Νέα 2017
      • Νέα 2016
      • Νέα 2015
      • Νέα 2014
      • Νέα 2013
      • Νέα 2012
    • Εκδηλώσεις
      • Εκδηλώσεις 2015
      • Εκδηλώσεις 2013
      • Εκδηλώσεις 2012
  • Πληροφοριακό υλικό
    • Νομοθεσία
      • Κοινοτική Νομοθεσία
      • Εθνική Νομοθεσία
    • Νομολογία
    • Δημοσιεύσεις
      • Ετήσιες Εκθέσεις Δικτύου ΕΚΚ
      • Λοιπές Εκθέσεις/Δημοσιεύσεις
    • Ενημερωτικά Έντυπα
    • Συνδέσεις
  • Επικοινωνία
  • English
Menu back  
2 Δεκεμβρίου 2015

Δελτίο Τύπου


Χρονομεριστική μίσθωση (time sharing) και μακροχρόνια προϊόντα διακοπών:
Οι 10 σημαντικότερες συμβουλές για τον καταναλωτή.

timesharing

Τα Ευρωπαϊκά Κέντρα Καταναλωτή (Δίκτυο Ε.Κ.Κ.) δέχονται, συχνά, παράπονα από δυσαρεστημένους καταναλωτές, οι οποίοι αισθάνονται ότι έχουν “παγιδευθεί”, μετά από εξαιρετικά επίμονες και επιθετικές τακτικές πώλησης, σε μια μακρόχρονης διάρκειας σύμβαση χρονομεριστικής μίσθωσης (time sharing), αποκτώντας δικαιώματα χρήσης καταλυμάτων, τα οποία, στην πραγματικότητα, δεν χρειάζονται.

Οι εν λόγω συμβάσεις φέρουν συνήθως τον τίτλο “συμβάσεις χρονομεριστικής μίσθωσης” ή “συμβάσεις μακροπρόθεσμου προϊόντος διακοπών”, αλλά μπορούν να έχουν και διαφορετικές ονομασίες.

Το κοινό στοιχείο αυτών των συμβάσεων είναι ότι “εγκλωβίζουν” τους καταναλωτές σε μια μακρόχρονης διάρκειας σύμβαση, μερικές φορές ακόμη και για 50 έτη, με αντάλλαγμα την εξοικονόμηση χρημάτων από την εξασφάλιση μελλοντικών διακοπών.

Μια τέτοια συμφωνία μπορεί και να αποτελεί καλή ευκαιρία, υπό την προϋπόθεση ότι πραγματοποιείται με τη σωστή εταιρία, το σωστό άτομο και την κατάλληλη χρονική στιγμή.

Δυστυχώς, όμως, αυτή η βιομηχανία προσελκύει εταιρείες που θα προσπαθήσουν να σε εξαπατήσουν. Υπάρχουν παγίδες τις οποίες πρέπει να αποφύγεις, αλλά και ένα πράγμα που πρέπει να έχεις πάντοτε κατά νου: Το δίκαιο της Ε.Ε. προσφέρει ισχυρή προστασία στον καταναλωτή, αρκεί η σύμβαση χρονομεριστικής μίσθωσης να είναι διάρκειας μεγαλύτερης του έτους.

Όλα αυτά συνοψίζονται στις παρακάτω 10 βασικές συμβουλές:

1. Μη χαλάσεις τις διακοπές μιας ζωής, με μια σύμβαση για την οποία θα μετανιώνεις μια ολόκληρη ζωή. Σκέψου πολύ πριν προχωρήσεις στην αγορά ενός χρονομεριδίου, πριν εγγραφείς μέλος σε λέσχη διακοπών ή πριν αναλάβεις παρόμοιες δεσμεύσεις.

2. Να είσαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός με τα “δωρεάν πακέτα διακοπών”, τυχόν λαχεία που μπορεί να κερδίσεις ή προσκλήσεις συμμετοχής σε λέσχες διακοπών: Τίποτα δεν είναι δωρεάν.

3. Όσο πιο επιθετικές είναι οι τακτικές των πωλήσεων, τόσο πιο καχύποπτος θα πρέπει να είσαι. Υπάρχουν “μεταμφιεσμένοι λύκοι” που καραδοκούν.

4. Ποτέ και για κανένα λόγο μην πληρώσεις κατά τη διάρκεια της παρουσίασης τέτοιου πακέτου.

5. Να ζητάς πάντοτε τη σύμβαση στη γλώσσα σου. Είναι δικαίωμά σου. Οι αξιόπιστες εταιρείες θα σου την παρέχουν χωρίς δισταγμό.

6. Κάνε συνολικό υπολογισμό του ποσού που οφείλεις, ελέγχοντας με προσοχή τα επιμέρους ποσά. Πρόσεξε για τυχόν κρυφές πρόσθετες χρεώσεις, όπως η ασφάλιση ή η συντήρηση. Υπολόγισε όλα τα επιπλέον ποσά που μπορεί να προστεθούν κατά τη διάρκεια της σύμβασης.

7. Πριν από την υπογραφή της σύμβασης, έλεγξε καθετί που υπάρχει στην ιστοσελίδα της εταιρείας, καθώς και αν άλλοι καταναλωτές έκαναν σχόλια ή έγραψαν εμπειρίες τους από συναλλαγές με την εταιρία αυτή σε άλλες ιστοσελίδες.

8. Πρόσεχε τις συμβάσεις που προσφέρουν τη δυνατότητα χρήσης καταλυμάτων ή άλλων συναφών υπηρεσιών για χρονική διάρκεια μικρότερη του έτους. Δεν καλύπτονται με την ίδια προστασία από το δίκαιο της Ε.Ε., ιδίως σε περίπτωση απάτης.

9. Μην κάνεις καμία πληρωμή πριν από την υπογραφή της σύμβασης. Έχεις 14 ημέρες για να αλλάξεις γνώμη χωρίς, μάλιστα, να χρειάζεται να τη δικαιολογήσεις. Απλώς υπαναχωρείς από τη σύμβαση.

  1. Πολύ αργά; Μην απελπίζεσαι. Αν ο έμπορος δεν συμπεριφέρεται όπως πρέπει σύμφωνα με τη σύμβαση, μπορεί να έχεις ακόμη τη δυνατότητα να υπαναχωρήσεις. Αρκεί να απευθυνθείς χωρίς καθυστέρηση στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας για να δεις τι μπορείς να κάνεις.

Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας

Λεωφ. Αλεξάνδρας 144 Τ.Κ. 114 71 Αθήνα

Τηλ: 210 6460284-734

Fax: 210 6460784

info@eccgreece.gr

http://www.eccgreece.gr

  • Σχετικά αρχεία

Δείτε το Δελτίο Τύπου (PDF|DOC)

car rentalΕνοικίαση αυτοκινήτου
Share this post
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn
Τελευταία Άρθρα | More Articles
Δελτίο Τύπου: Το Δίκτυο Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή γιορτάζει 15 χρόνια διασυνοριακής προστασίας των καταναλωτών.
20 Νοεμβρίου 2020
Δελτίο Τύπου: Ολοκλήρωση ενημερωτικής δράση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές.
11 Ιουλίου 2019
Δελτίο Τύπου: Ενημερωτική δράση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές.
5 Ιουλίου 2019
Δελτίο Τύπου: Εκδήλωση στον Διεθνή Αερολιμένα “Ελ. Βενιζέλος» για τα δικαιώματα των επιβατών.
28 Ιουνίου 2019
Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή : Δήλωση της Διευθύντριας του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας κ. Αθηνάς Κοντογιάννη
15 Μαρτίου 2019
Δελτίο Τύπου: Νέα βελτιωμένη εφαρμογή του Δικτύου των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή σχετικά με τα δικαιώματά των καταναλωτών κατά τη διάρκεια των διακοπών.
10 Δεκεμβρίου 2018
  • Νέα/Τύπος
    • Νέα 2020
    • Νέα 2019
    • Νέα 2018
    • Νέα 2017
    • Νέα 2016
    • Νέα 2015
    • Νέα 2014
    • Νέα 2013
    • Νέα 2012
  • Εκδηλώσεις
    • Εκδηλώσεις 2015
    • Εκδηλώσεις 2013
    • Εκδηλώσεις 2012
Tags
15yearsECCNet apr2019 arp2017 consumers-questionnaire ECCNet europe-day-2018 ODR platform passenger ship passenger spanou spr spr2019 travel app wcd Δίκτυο ΕΚΚ Δικαιώματα των καταναλωτών Ενοικίαση αυτοκινήτου Οικονομίας Πλατφόρμα ΗΕΔ Πρόσκληση αερομεταφορές διαδίκτυο διαδικτυακές αγορές δικαιωμάτα των επιβατών δικαιώματα καταναλωτών ενιαία αγορά εφαρμογές κινητών ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών ψηφιακά προϊόντα ψηφιακή αγορά ψηφιακό περιεχόμενο
Σχετικά με το ΕΚΚ
  • Δίκτυο ΕΚΚ
  • ΕΚΚ Ελλάδας
  • Διοίκηση
  • Αποστολή & Υπηρεσίες
  • Αρμοδιότητες & Διαδικασία
Τομείς
  • Δικαιώματα Καταναλωτή
  • Ταξίδια – Τουρισμός
  • Ψηφιακή Ενιαία Αγορά
  • Υπηρεσίες Περιαγωγής
  • Aγαθά και Υπηρεσίες
  • Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών (ΗΕΔ)
Επικαιρότητα
  • Νέα/Τύπος
  • Εκδηλώσεις
Κεντρικά Γραφεία
Λ.Αλεξάνδρας 144,
114 71, Αθήνα
Τηλ: 2106460862, 2106460814
Fax: 2106460784

Find us on:

FacebookTwitterYouTubeInstagram
ECC Network:ΑυστρίαΒέλγιο ΒουλγαρίαΓαλλίαΓερμανίαΔανίαΕσθονίαΜεγάλη ΒρετανίαΝορβηγίαΟυγγαρίαΠολωνίαΠορτογαλίαΡουμανίαΣλοβακίαΣλοβενίαΣουηδίαΤσεχίαΦινλανδία

©2015 Point. All rights reserved.

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.Εντάξει